o nas
Dwujęzyczny Klub Malucha First Steps
…z myślą o Mamie i Dziecku…
Dwujęzyczny Klub Malucha First Steps, to nowo tworzone, przytulne miejsce na mapie Chełmna dla dzieci w wieku żłobkowym (1-4 r ż.). Planujemy otwarcie 11 grudnia.
Oferta jest skierowana do Rodziców, którzy chcą połączyć karierę zawodową z wychowywaniem dzieci. Spełniając oczekiwania rodziców chcemy zagwarantować dzieciom właściwą opiekę pielęgnacyjną, oraz prowadzenie zajęć zabawowych z elementami edukacji uwzględniających indywidualne potrzeby dziecka, a także jego rozwój psychomotoryczny (z dużą ilością zabaw w języku angielskim) w warunkach zbliżonych do domowych.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY!
Oferujemy opiekę dzienną, weekendową, a także godzinową.













Metody pracy z dziećmi w naszym Klubie
Język angielski
– Musical Babies
„Musical Babies” to metoda nauki języka angielskiego, która wykorzystuje muzykę i ruch, aby wspierać rozwój językowy i komunikacyjny u najmłodszych dzieci.
Metoda Christophera i Marianny Knillów
Metoda ta koncentruje się na interakcjach między opiekunem a dzieckiem, wykorzystując prostą muzykę i ruchy, aby wspierać rozwój emocjonalny i sensoryczny.
Bajkoterapia
Bajkoterapia polega na wykorzystywaniu terapeutycznych właściwości bajek, aby pomóc dzieciom w radzeniu sobie z emocjami, lękami i trudnościami poprzez utożsamianie się z bohaterami opowieści.
Pedagogika emocji
Pedagogika emocji koncentruje się na wspieraniu rozwoju emocjonalnego dzieci poprzez naukę rozpoznawania, wyrażania i zarządzania własnymi uczuciami w sposób konstruktywny.
Pantomima i teatrzyki
Pantomima i teatrzyki to metody, które rozwijają kreatywność i wyobraźnię dzieci, pozwalając im wyrażać emocje i pomysły poprzez ruch, gesty i odgrywanie ról.
Metoda aktywności Christophera i Marianny Knillów
Metoda ta koncentruje się na interakcjach między opiekunem a dzieckiem, wykorzystując prostą muzykę i ruchy, aby wspierać rozwój emocjonalny i sensoryczny.
Metoda Ekspresji ruchowej Carla Orfa
Metoda Ekspresji Ruchowej Carla Orffa łączy ruch, muzykę i mowę, aby wspierać wszechstronny rozwój dzieci, rozwijając ich zdolności motoryczne, rytmiczne i społeczne poprzez aktywne uczestnictwo w zajęciach.
Muzykoterapia
Muzykoterapia wykorzystuje muzykę do wspierania emocjonalnego, poznawczego i fizycznego rozwoju dzieci, pomagając im w wyrażaniu emocji oraz redukcji stresu i lęku.
Metody KLANZA
Metody oparte na tańcach integracyjnych z wykorzystaniem chusty według KLANZA angażują dzieci w interaktywne zabawy i ruchy przy muzyce, rozwijając ich umiejętności społeczne, percepcję przestrzenną oraz współpracę grupową.
Aktywne słuchanie muzyki w koncepcji Batii Strauss
Aktywne słuchanie muzyki w koncepcji Batii Strauss polega na aktywnym uczestnictwie dzieci w odbiorze i interpretacji muzyki, rozwijając ich umiejętność koncentracji, wyobraźnię muzyczną oraz zdolność do wyrażania emocji poprzez dźwięk.
Elementy Integracji sensorycznej
Rozwijanie zmysłów w codziennych zajęciach to proces świadomego wykorzystywania różnorodnych bodźców sensorycznych, takich jak dotyk, zapach, dźwięk, smak i ruch, aby wspierać rozwój percepcji i umiejętności adaptacyjnych u dzieci.
Zabawy dydaktyczno – wychowawcze
Zabawy dydaktyczno-wychowawcze to metoda edukacyjna, która integruje naukę z zabawą, rozwijając jednocześnie umiejętności społeczne, emocjonalne i poznawcze dzieci.
Sensoplastyka
Sensoplastyka (plastyka sensoryczna) to forma artystycznej ekspresji, angażująca zmysły, aby pobudzać emocje, odczucia i wyobraźnię. Kluczowym założeniem tych zajęć jest pełna swoboda i dowolność. W trakcie sensoplastyki używa się wyłącznie produktów spożywczych. Może być to np. ryż, mąka, makaron, kasza, groch, czekolada, posypki cukiernicze, olej oraz galaretka. Wszystko po to, by zachęcić zmysły do interakcji z otaczającym światem.
Metoda projektów
Metoda projektów to podejście edukacyjne, które angażuje dzieci w długofalowe projekty badawcze lub twórcze, umożliwiając im zdobycie głębszej wiedzy poprzez samodzielne eksplorowanie tematów i rozwiązywanie problemów w grupach.
Zajęcia tematyczne
Zajęcia tematyczne to strukturalnie zorganizowane lekcje, które koncentrują się na określonym temacie lub zagadnieniu, umożliwiając głębsze zrozumienie i eksplorację danego tematu przez uczestników.
Zabawy swobodne
Zabawy swobodne to niezorganizowane, spontaniczne aktywności dzieci, które pozwalają im na eksplorację, kreatywne wyrażanie się oraz rozwijanie umiejętności społecznych i emocjonalnych poprzez wolność działania i interakcję z otoczeniem oraz innymi dziećmi.
Zabawy kierowane
Zabawy kierowane to strukturalnie zorganizowane aktywności, które są prowadzone przez nauczyciela lub opiekuna i mają konkretny cel edukacyjny lub rozwojowy dla dzieci, na przykład naukę umiejętności, wspieranie współpracy grupowej lub rozwijanie kreatywności.